You're the sky that I fell through.


Åh va jag älskar när det står mat redo på bordet när jag kommer hem från jobbet. Och här sitter jag nu, mätt och belåten. Lite för mätt till och med. Men ah, det är svårt och veta när man ska hejda sig från att proppa i sig mat när man är vrålhungrig. Det blir ibland att man (läs:jag) bara vräker i mig mat tills jag... öhm mår illa? Yepp, that's my stop-eat-for-God-sakes-sign haha. Hur som haver, jag kom hem från jobbet för en stund sen. Oh fy fan vilken soft dag det har varit! Det känns inte som om jag har gjort ett dugg idag - jag har bara suttit på en stol och levt livet med min ipod haha. Nee okey, nu överdrev jag lite - inte riktigt sååå härligt har det inte varit. Men det har varit ovanligt slappt. En riktigt underbar start på veckan måste jag säga. Hoppas det blir likadant resten av arbetsveckan nu hähähä - I wish. Bara för att jag fick det slappt idag så kommer morgondagen säkert vara ett helvete. Menmen, vi tar en dag i sänder.

Nu ska jag slå på dumburken och glo lite på vad det har och erbjuda medan jag  inväntar ett samtal från min käresta, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0