This cycle never ends, you gotta fall in order to mend.

NEW IN


I heart shopping. It sooths me.

Invigde mina nya midcut boots idag (se bild) när jag trallade omkring på stan tidigare. God how I love them, sved lite i plånboken (799 kronor) men det var det värt hihi. Har letat som en galning efter ett par nya boots sen mina förra gick sönder i julas. Men jag är kräsen och nöjer mig inte med vad som helst. Så att hitta de perfekta kängorna har inte varit en lätt jakt. Men där stod de - en kall vinterdag i februari, i hyllan inne i DinSko i Jönköping, it was love at first sight.

Men ah, Muulan hämtade upp mig efter jobbet idag och så åkte vi in till stan för att träffa Fatme och Lisenfisen. Det blidde en mysig fika/lunch inne i Café Degusto. Bakad potatis med skinkröra blev det för min del, mmm va gott det satt! Riktigt fettigt och mättande haha. Jag hade bara ätit två mackor på hela dagen på jobbet, så ah - I was really hungry. Sen satt vi där och tjötade ett fint tag, det var så mysigt så. Efteråt blev det lite shopping. Vi hann gå in i H&M och Lindex, sen stängde stan. Inte konstigt att vi inte hann gå längre, vi spenderade typ en timme+ inne i H&M hahaha.

Kom hem och åkte vidare till Kvantum för att hämta mitt paket från H&M som hade kommit. Fyfan va besviken jag blev över kilklack/gladiator sandalerna!! Konjakbrun my ass. Jag har en väska från H&M som är konjaksbrun, och om vi ska jämföra den med skorna så måste den ju vara... mörkbrun?`Färgen på skorna var helt tanig? Ljus senaps brun. Bläää, de ska absolut skickas tillbaka. Men resten vart jag nöjd med - ett par gladiatorsandaler och ett par vita bikini trosor.

Menmen, nu blir det chilla biffen time. Jag har fått STÅ hela dagen på jobbet idag, så mina fötter och rygg är helt slut. Det är okej och stå och jobba - bara jag får typ röra lite på mig också. Men idag stod jag verkligen helt stilla och pillade. Jobbstationen krävde inte mer än så. Fyfan om jag få stå där imorgon, då strejkar jag.

Nej, nu får det räcka med bloggandet - jag har en påse surskallar och ett nytt avsnitt från Criminal Minds att avverka, mys.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0