Suck my non-existent balls


What the picture says.

Jag avskyr morgonskift av hela mitt hjärta. Sömnbrist och mensvärk/pms på det också, riktigt fina grejer är det.

Jag är så trött. T R Ö T T.

Jag är:
trött på att vakna tidigt,
trött på att lida av sömnbrist,
trött på att jag inte kan lägga mig tidigt trots att jag vet att jag måste upp med tuppen,
trött på att mina händer/naglar är så sjukt skadade pga jobbet,
trött på att inte ha mitt k*****
trött på att mitt hår är så fruktansvärt (obotligt) tovigt,
trött på att vädret är så fult,
trött på att jobba i en gummifabrik - fast det ger bra pengar,
trött på att inte veta vad jag vill göra av mitt liv,
trött på att jag jämt ska skjuta upp saker och ting,
trött på att min kinesgranne ska leka någon jävla karaoke-stjärna dygnet runt,
trött på att en viss dam på jobbet jämt ska skita sönder toan, och att jag då efteråt ska råka gå in direkt efter att HON vart där och bombaderat. Det vidrigaste någonsin.
trött på att alla tv-serier jämt ska ha uppehåll,
trött på att jobbet börjar likna ett koncentrationsläger mer och mer,
trött på att mensa,
trött på att vara trött.

Men äh, livet leker ändå! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: på smartgirl.s:)

2011-03-16 @ 18:17:57
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0