Earcandy


Älskar mina nya hörlurar som jag fick hem idag!! Värsta fyndpriset dessutom hähä. Öppnade de till vänster nyss och prövade om de funkade som head-set till min mobil - and guess what?!?! It f-ing worked! På hemsidan stod det att den bara funkade till HTC och Iphone/Ipod (jag har en Nokia). Och till råga på allt så har den en sändare i sig så jag kan lyssna på RADIO också, woopwoop. Har varit utan P3 hela veckan nu, för att mitt head-set som jag fick när jag köpte mobilen sucks donkey ass och la av helt och hållet i måndags. Men imorgon, då får jag äntligen lyssna på mitt kära Morgonpass på P3. Gud va jag har saknat det gänget - Kodjo in my heart. :D

Annars då? Idag är jag mindre trött i alla fall. Lyckades somna hyfsat tidigt igår ändå, typ. Sen var det faktiskt lite jobbigt och få stå och jobba med tunga detaljer HELA dagen, men jag kom hem i gott skick. Ah, och idag blidde det en jävla massa skratt alltså. Det är så härligt ibland med ersättare som kommer in i gummifabriken och förgyller våra dagar. Först kom Shady Lady (Maris favorit HAHA), och nu mr. Jörgen som rymmer iväg från jobbet i en timme och sedan kommer tillbaks och ljuger om var han har varit. Han sa till skiftledaren att han var och letade efter några runda grejer till stationen som han stod vid.. Oh really? Var du och letade i Kina eller? HAHAHA. xD Man those people. :'D

NU: Avokado-smoothie och det första avsnittet av Criminal Minds 'Suspect behavior' (en ny serie), sen blir det nog att sova. Klockan ringer 04.45. Mysigt.

Kommentarer
Postat av: mari

saknar the shady ladys förföriska blick ibland faktiskt men hon blev ersatt av jörgen han shiet vilken kille haha

2011-03-16 @ 21:57:11
URL: http://tashti.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Vad roligt att du är med och tävlar! Kika gärna på min andra tävling som är igång ifall du inte redan deltar i den :) Lycka till! Kram, Ingrid

2011-03-17 @ 09:27:15
URL: http://p0llys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0