Attitude a little out of tune


Kan inte fatta att det redan är onsdag - tiden bara flyger iväg ju! Löning på fredag! Woopwoop.

Igår fick jag jobba med Mari och Louise, det var massa kul. Mesta dels var jag glad över att jag slapp jobba med mr. Lazy som jag skulle gjort från början. Blev helt ledsen i ögonen när jag såg att våra namn stod tillsammas på samma station på tavlan. Sen hade vi en extra surprise arbetare - ingen annan än min käre miss. Linda! Kulkul. :DD Synd att hon bara fick jobba en dag. Men ah, håller tummarna på att hon får fler dagar framöver. Vår busiga trio hade varit en ultimat tillgång i gummifabriken alltså. :D

Just nu spelar jag min favorite artist at the moment; Kevin Rudolf - sen så sitter jag samtidigt i telefon med min nördiga pojkvän som sitter och spelar HoN, men det är mys ändå. Ska kolla lite bloggar nu och chilla lite innan det blir dags att bege sig till jobbet igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0