'



Helgen har varit guldvärd ♥, men nu är det ny vecka och nya tag.

Första skift som gäller på jobb fronten denna vecka för min del. Visserligen är det liiiite jobbigt att vakna kl. 05 på morgonen, men dagen går så foooort och det gillar vi starkt!

Idag har det vart helt chillpill i alla fall. Det är lite kaos på jobbet typ. Maskiner går sönder osv, och det innebär att jag får mycket vilotid och det uppskattas, särskilt med tanke på att jag fick ca. 40 minuters sömn inatt haha. Så går det när jag och min busplutt är i farten. :D Fick dock skäll som jag inte förtjänade av den feta kossan till min arbetspartner idag mot jobbpassets slut. Det var missförstånd från en annan arbetskamrat och grejer. Yeah, it's a little complicated to explain so I'mma skip it. The point is - jag gjorde fan inget fel. Blir sjukt irriterad av att bara tänka på det. Men ah, jag överväger att gå till min skiftledare och kanske tala om för henne hur en viss person jämt ber mig att jobba långsammare så att denne kan gå ut och röka i en halv timme. Ja det är ju så att hon vill inte ha massa jobb när hon kommer tillbaka från rökpausen (jobbet omfattar oftast två+ moment som kräver samarbete), så därför är det ju klart att jag ska jobba långsammare (maska som hon säger..) så hon hänger med i svängarna. För vem fan röker på rasterna när man ska liksom? Pffft.

Aoop, annars har det inte hänt så mycket sen jag kom hem faktiskt. En massa degande i sängen, lite serie-tittande, kikat lite efter fynd online men hittade ingenting att klicka hem, pratat med min babyyy, ätit, duschat, borstat tänderna (jag borstade bara så här tidigt ifall jag skulle råka somna när jag minst anar det), pratat med Jungpung. Och nu sitter jag här och funderar på att ändra om min blogg lite. Ahh vi får se hur det bir med det. Nu ska jag.. ehm.. jag vet inte haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0