Life in technicolor


Åh min käre gud vad mina fötter värker. Fick stå hela dagen idag på jobbet. Visserligen stod jag hela gårdagen också, dock kändes det helt okej efter dagens slut. Men idag var måttet rågat för mina små fossingar. Hatar mina arbetsskor med, de är så fula och klumpiga, haha. För övrigt har det vart en riktigt seg arbetsdag. Till min tröst hade jag i alla fall Jungpung som arbetade med mig. Awwwe sikka mysiga övertids-raster det blev haha. Och tack vare henne fick jag reda på vem som total speedade förbi mig (han måste ha kört typ 150 km/h på en 90 väg och det var riktigt fult väglag.. jag försökte race:a meeeeeen jag var tvungen att defeat :(() på vägen hem från jobbet en afton för någon vecka sedan. Den lille söte snubben från mitt skift ju HAHA, hur stor var den chansen. Hade aldrig kunnat gissa på att han var en fartdåre. Riktig skenet bedra-människa det dära. ;D

Menmen, nu ska jag och mina halvdöda kropp slå på ett avsnitt av Greek och avnjuta det.

Sååååå god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0