Keep calm and carry on


Gissa vem som kom hem från jobbet för en timme sedan till världens fluffigaste hund. Awwwwwwe, riktig sån moment som i Despicble Me filmen när den lilla flickan får et stort gossedjur - ah ni som har sett filmen förstår la. :'D. Lille pappsen måste ha haft tråkigt ensam hemma, för att duscha och kamma Yeppo tar banne mig tid. Och att han har sprayat en flaska parfym på min lille vovve ska vi inte ens tala om. Det luktar manlig parfym vart jag än går i hemmet. Jag frågade pappa låtsasargt varför det luktade så mycket parfym överallt - då fick jag svaret att han hade kelat med Yeppo och att hans parfym måste lagt sig i hans päls. MY ASS HELLER HAHA. -.-

Jag har även hunnit ta tag i lite saker som jag borde gjort för.... 4 månader sedan. Men nu har jag ringt och bokat tider osv, 2500 kr kommer det kosta mig. Känns lite sådär för bankkontot, men jag gråter inte blod för det. It's sooo worth it. Nååå, vad är det jag ska göra egentligen?!?! Sitt och ruva på den ni hähähähä. Jag ska i alla fall slänga mig ned i sängen under täcket med en skål chips och cola. Här ska det avnjutas tv-serier. Dagens: Pretty Little Liars, Greek & How I met Your Mother. Woopwoop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0