Do the dont's


Work work work - yepp that's pretty much what I've been up to lately. I have also been on a big shoppingspree, for two weeks now maybe? Beställningarn hit och dit, stan hit och dit. Och jag kommer aldrig hem tomhänt heller. HAHA totally loco..... Men nä, det känns inte så illa ändå - man måste ju få unna sig lite (läs: mycket) fina saker med pengarna man slitit för.

Anyhooow, denna vecka är det morgonskiftet som gäller in the gummifactory. Och som vanligt är måndagsmorgonen värst. Fyfan va dåligt jag mådde imorse de två första timmarna. Först var jag så hungrig att jag ville spy, sen byttes det ut mot extrem trötthet. Det hjälpte lite att jag fick lyssna på kära morgonpasset på P3 som brukar förgylla mina arbetsmorgnar från 06.30-10.00. jag tror jag har blivit en "morning bitch" som de på morgonpasset kallar sina anhängare haha.

Ajaja, nu ska jag inte sitta här och ordbajsa mer. I has a tired.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0