Covered in leather and gold


Skåda min nya fina tavla!!! 91,5x91,5 stor - gaaaaaaaaaaaaaaaaah jag är så nöjd :DD

Jo, jag skjutsade mamma till stan innan då hon hade en tid hos optikern, men vi kom dit lite för tidigt så vi strollade omkring lite på stan, och vipps på ca 30 minuter blidde jag 1000 kr fattigare. Och neeeeej, jag pungade inte ut 1000 kr för en tavla. Den kostade 699 kr egentligen, men gallerix hade 50 % rea på alla tavlor så jag fick denna snygging för ett fint och värt pris! Först fick jag inte köpa tavlan av mamma, för hon är lite.. ehm vidskeplig/skrockfull (<<är det inte samma sak? haha). Hon anser att det är dåligt och ha en död person på väggen.. hahahaha, åhhh lille söte mammsen och hennes konstigheter. :'D Sen fyndade jag även en rosa kavaj och ett par brallor inne i H&M. Nu är mitt shoppingbegär stillat.... for today mohahahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0