-


Kära hjärtanes va svullen jag känner mig just nu. Min mage kan lätt jämföras med en kvinna gravid runt 6:e månaden. No kiddin' haha. Jag kom precis hem från en übermysig fika med min käre vännina Malin. Och precis innan fikat åt jag då middag med familjen, så jag är mätt för en vecka framåt just nu känns det som. Menmen, massa catchin' up och skratt blidde det. Jag har för fasen inte gjort ett piss hela veckan, förutom att jobba då, och varit trött och sleten. Så detta satt väldigt bra. :D

Jag var för övrigt på stan tidigare idag en snabbis för och lämna in min ena känga till skomakaren. Jag har lyckats ta sönder hela dragkedjan på något sätt buhu. What I didn't know was the price. 260 kr?!?! Lol, dä kan jag lika gärna köpa ett par nya ju. -.- Och jag som trodde att det skulle ligga runt 100 kr hähä. Men ah, it sucksss - för jag gillade verkligen de hära kängorna. Fml lite typ. :(

För fem minuter sen var jag skitsugen på att blogga, men nu är det helt tomt i bollen så jag ska bege mig vidare. Glo på en film kanske? Ja, vi få se vad ödet har i beredskap för mig denna fina onsdagskväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0