Onödigt men oh så intressant.

Det faktum att en tandborste efter en månads användande innehåller lika mycket bakterier som en välanvänd disktrasa.

- Hörde detta på p3 på jobbet idag. Jag hamnade för en sekund i chocktillstånd. Fatta va äckligt eller?! Jag har haft min i... ehm... ett bra tag nu hähä. Men for real, jag tror inte det är någon som byter ut sin tandborste efter en månad. Eller okey, någon viktigpetter finns det säkert soim håller koll - men jag tror att de flesta gör som jag och byter när borsten blir sådär spretig och galen? hahaha. Jag kunde knappt förmå mig att borsta tänderna innan, men dessvärre finns det ingen ny tandborste tillgänglig i hemmet så jag fick ta det som en riktig kvinna och borsta i alla fall. Life's hard sometimes.

Men yepp, I need to change mine immediately.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0