Fakeness is contagious


Satan va tiden ska gå snabbt då. Det känns som jag kom hem från jobbet för en stund sedan. Och har jag gjort något vettigt sen jag kom hem fram tills nu tro? Hmm, jag kollade klart på den nya Narnia-filmen (den var inte så bra.) som jag påbörjade igår kväll, och sedan fixade jag en revisor-grej. Yepp that's pretty much it haha. Sen vette jag fan vart tiden har tagit vägen eller vad jag har gjort.

För övrigt så utsattes jag för världens vidrigaste händelse idag. Jag trodde visserligen att gårdagens incident var vidrig, men ack så fel man kan ha ibland. Jo, det är ju så här då att jag blidde lite dålig i magen efter frukosten igår - så det var bara och tralla till toan då. Upptaget var det, så jag stod och väntade några minuter - och ut kom sedan jobbtets ehm vad ska man kalla henne, "charity case"?? Och fyfan va illa det luktade, but you gotta do what you gotta do. Nöden har ingen lag, I did my busienss and walked away a little bit hazy. Men idag, idag slog gårdagen med hästlängder. Det var samma som igår - jag blidde toanödig efter frukosten, kom till toan och det var upptaget. Yepp, tro fan at det var samma nasty lady som ockuperat toan eller?!!?!? Och när hon sedan öppnade dörren slog världens vidrigaste lukt emot mig. Och jag såg från där jag stod att fröken hade lämnat BAJSSPÅR efter sig. Åh min käre gud, ögonen tårades och klökandet gick inte att stoppa. Åh fy fö fan - blir lite tårögd av att bara påminnas om det.. Men saker och ting ordnade sig, kom på att det fanns en till tjejtoa lite längre bort i en annan del av fabriken. Thank lord.

Menmen, nu ska jag och min grymma avokado-smoothie ta och chillabiffen lite framför mina älskade tv-shows.

To watch list;
Pretty Little Liars
Greek
90210
Gossip Girl

Mmmm it's gonna be a lovely evening.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0