At the end of the day - you wait for rain and I chase the storm.


Woopsie daisy, längesen man skrev något här ja...

I have been busy livin' and learnin'.

För tillfället har jag studera.nu öppet i fliken bredvid. MEN VÅGAR JAG VERKLIGEN GÅ IN OCH KOLLA PÅ ALLA UTBILDNINGAR OCH PROGRAM????? VAD SKA JAG BLI??? Åh ååhh åhhhh ångest i massor, jag avskyr verkligen och behöva ta sådana här stora och avgörande beslut. Kan jag inte bara köpa en triss och få vinna typ... öhm.. 100 miljoner istället och leva happy and filthy rich for the rest of my life? Wishful-thinking.com ,

Vi få se om jag fullföljer sökandet-efter-den-rätta-utbildningen något mer ikväll. Bara att klicka mig in på sidan känns rätt mycket just nu faktiskt, hahah. Fml.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0