-


Fy vilken hemsk jobbdag det har varit idag. Har aldrig mått så uruselt. Jag fattar ingenting. Morgonen började i alla fall med att jag tryckte bort mitt larm och flrsov mig en liten gnutta. Tack gode gud har man en alert syster och en snäll arbetskamrat som väntar på en även om man är sen. :') Nej, det finns inget positivt att skriva om tiden mellan 05.54-14.00. Stentrött beskriver kort och lätt hela arbetspasset.

Imorgon är jag ledig i alla fall, lite secret business goin' on hähä.

Efter jobbet så har jag hunnit med en himolans massa faktiskt (jämfört med alla andra dagar haha). Jag åkte bland annat till stan och fixade lite ärenden, sen klippte jag mig (hittade massa hårstrån som klyvts i typ 5 delar, det är banne mig ILLA....). Och mot kvällskvisten var jag lite på stan med Malin och Fatme, och så blidde det en mysig fika på det! :D

NU är jag helt slut. Jag ligger för tillfället i min säng som en fet säl och är bara helt... livlös. So I'mma head off. Ska sätta på One Tree Hill och gosa till det. Få se om jag klarar av hela avsnittet utan att somna haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0