You and me together, nothing is better


>>Adele - Set fire to the rain

Älskar hennes röst - så grym.

Jag loggade in på bloggen och tänkte skriva ett fint update inlägg om den senaste tiden då jag vart frånvarande, men nu när jag sitter här så är det banne mig helt tomt i bollen. Jag skyller på att jag jobbar morgonskift denna veckan och därmed inte har fått mycket skönhetssömn alls = no functional brain. Tur att det är helg snart - woopwoop på det! Och på tal om jobbet så har jag typ, ehm uppgaderat mig. Jag har fått lära mig och stå vid en stor maskin som jag fasat för (det går asbra för mig hähä ;)), denne går vid namn 754:an, och med Mari på 731:an och Freddan på 746:an utgör vi Dream Team, säger miss Transson. HAHAHAHA så gay men så sant. :D

Nu ska jag ta och göra något jag inte gjort på länge - jag ska... PLUGGA, HAHA kära hjärtanes! På vad kanske ni undrar då mina små kycklingar. Joo jag har nämligen.... eller nä det får vara hemligt istället - jag vill ju inte skryta om mina busigheter här direkt, ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0