Word


Vaknade för en timme sen smått bakfull med rött läppstift kletat över hela munnen. Jag kände/känner även en sån här dagen-efter-alkohol-lukt, iiiisch.. Mestadels var jag törstig samt hungrig efter donkanfrukost som satan. Turligt då att man har en lillasyster som övnimgskör. Så ah, jag fick frulle från Donkan hähähä. Happy days. :D

Gårdagen var annars craaaaaazy. Det började med förfest hemma hos Mari med Linda & Hillän, och så var det några andra tjejer där med. Skönigt gäng blidde det och vi dunkade på ett tag med dricka och musik. Sen vid halv tio drog vi till Harry's för stämpel och sedan gick vi tillbaks till Maris place. Hahaha yepp, vad gör man inte för att komma in gratis? Men ne fyfan, Harry's här i Värnamo är la kul, men det är då inte värt och betala inträde för haha. Efter stämpel blev det att chilldricka då, och sedan drog vi tillbaks till Harry's och skakade roooompa. God damn va varmt och svettigt det var. xD För övrigt så var några deltagare från Paradise Hotel och hälsade på. Riktigt lamt hur de trodde sig vara värsta A-kändisarna på stället haha.

Gårdagens höjdpunkt: När jag och Linda smet iväg och köpte pommes från falafelvagnen. Kl var typ 01 och vi var dödshungriga. Och ni ska veta att det var banne mig det godaste jag någonsin ätit (just då ja haha).

Vi var i alla fall kvar till stängning, sen tog jag en taxi hem. Jag förstår inte hur, men de två senaste gångerna jag tagit en taxi så har jag lyckats med att få taxichaufförerna att stanna den där luriga taxametern haha. Den fasta summan (vettefan vad det heter) var 50 kr, sen sa jag bara att jag hade typ 150 kr kontant - och då sa han att vi kunde stoppa taxametern. Vi hade backat ur gatan typ 2 meter och det stod på 54 kr, hahaha. Men jag tyckte synd om honom av någon anledning så jag gav all cash jag hade i jackfickan ändå. Jag är ju tät ni vet... not haha. ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0