Welcome to the danger zone, step into the fantasy.


Åhh va jag älskar min nya tatuering! Fick ett hastigt besked att det fanns en lucka ledig i onsdags och jag tog den direkt. Åkte upp till Hell Yeah Tattoo här i Värnamo med min baby soim sällskap och fik denna fina underbaring gaddad på armen av självaste Kenta - uberskön snubbe som gav mig och Liam parterapi/-tips under hela tatueringstiden hahaha. Aye men fyfan, jag är så jääääääääääääävla nöjd. Alla svalorna blev verkligen helt perfekta. Känner mig så harmonisk när jag tittar på den, :'D

Att jobba första skift denna veckan har satt sina spår - då syftar jag på vanan att vakna tidigt. Igår var jag helt knocked the fucked out vid 23.30:ish, trodde att jag skulle somna och vakna upp på måndag typ. Men nej, jag vaknade vid 05.00 och trodde att jag hade försovit mig till jobbet. Tack gode gud lyckades jag somna om - vaknade vid 07.15 helt pigg, så här sitter jag nu och nötar Katy Perry ft. Kanye West - E.T - min nya favvis at the moment. Jag brukar inte gilla Kanye West, men denna är bara so god damn cool.

Nu är det äntligen helg i alla fall. Det har varit en lååång vecka - på riktigt. Torsdagen och fredagen var banne mig värst, aldrig har tiden gått så långsamt. But I survived..... med nöd och näppe.

Och hur spenderade jag min fredag då? Jooo, mot kvällskvisten så var jag och åt i Lilla Krogen där vi hade reserverat bord med Mari, Linda, Amanda och Windy. Jo, jag vet att restaurangen har bytt namn till Rose Garden Supreme. Ehm  how gay? hähä, men nää för mig kommer det alltid heta och vara Lilla Krogen. Punkt. Hur som haver, det var skitmysigt och jag älskar hur alla hamnade i matkoma mot slutet och var helt k.o. Men det är så det ska va när man är ute. Eat til' you drop.

Nu ska jag gå och duscha och packa lite. Idag blir det att åka till Linköping med Liam och jönköpingsgänget. It's gonna be funfunfun. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0