Turning tables

Hur fan kan en sån sketen sak som en klippmaskin för en hund vara så dyrt? Lille Yeppo behöver verkligen trimmas inför sommaren nu så han inte svettas ihjäl. Och de enda maskinerna jag hittade på nätet kostade mellan 799-5000 kr. De flesta låg mellan 2000-4000. For real?

 

Tur då att man har en smart mor som påminde mig om att det finns något som heter blocket.se!! Och jag lyckades banne mig fynda rejält. No bankruptcy här inte haha. 460 kr + frakt för ett helt kit. Woopwoop :D

 

Nu ska jag återvända till min säng och lyssna på när grannen kör sin dagliga dos av..... *DUNDUNDUN* karaoke. Till och med Yeppo går och gömmer sig när musiken sätter igång. Men ah, grannens karaoke - askul verkligen. Eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0