Just stop for a minute and smile


Åh, kolla min lilla puttenutte-växt! En kväll var den helt levandes och grön (med liiiite gula nyanser, and I don't know why..) och nästa morgon var den sådär som på bilden. Tråkigt värre att jag dödade den på mindre än typ 2 månader, och den är pytteliten med haha. Men jag försökte faktiskt vattna den regelbundet, typ. Men aja, jag kanske inte är made for this, växter och grejer. Min kaktus lever i all frid och fröjd i alla fall - trodde ett tag att den var på väg att avlida den också. Den blidde liksom helt vit/ljus i toppen, och någon konstig deformering är i process. Men ah, den ska visst se ut så när den växer. Tror jag hähähä.

För övrigt så fick jag ett oroande logginlägg av min käre vän Jenny på fb. Hon tyckte att jag var dålig på att uppdatera här i bloggen. Jag tycker jag är asflitig ju... nooooot haha! Men ibland är det så att livet leker så jävla hårt att jag knappt kommer ihåg att uppdatera här i bloggen. Men ska försöka bättra mig (för tusende gången). :D

För övrigt2 så har denna onsdagen varit för jäääääävla helvetes bra på så många nivåer. På förmiddagen hade jag ett super hemligt mission som avklarades med godkänt i betyg - god damn how wonderful!! Jag har gått på moln och känt mig som världens lyckligaste pga detta som jag icke kan nämna för det är så hemligt och farligt. Haha. Och efter mitt hemliga uppdrag (ja, jag gillar att skapa nyfikenhet so bad, därför försöker jag klämma in ordet "hemligt" så mycket som möjligt, hähähä) så blev det en mysig lunch i Maris balkong i det härliga vädret! Och på tal om härligheter, så vill jag bara skryta om att jag och Mari fått en trevlig bonus på jobbet, katching bitches!

Annars så har jobbet idag varit rätt chill. Jag fick stå tillsammans med Mari på 716, och när vi startade vårt skift så hade maskingen visst gått sönder. Det uppskattas alltid haha. Tog någon timme och komma igång och sedan segade sig tiden fram oerhört långsamt. End of arbetsdagen.



Fyfan, jag har riktgt segat mig med detta inlägg, började skriva innan tolv typ och nu är den 00.41. Vad fasen har jag gjort egentligen? haha. Aja, nu är det den 21 april i alla fall - ett riktigt jäkla fint datum!


1. 16 månader tillsammans med min Liamplutt idag! Åhh va jag älskar dig din fis ♥

2. Ett stooooort grattis till min syster Helen ba dien som fyller 18 år idag!! :D:D
Ps. Jag hejar på dig imorgon sis!!! :D


(hade egentligen tänkt och lägga upp en asfuuuuul MEN ROLIG bild på henne, men jag hittar fan inte den nu. -.-)

3. Min blomma Mari tog sitt körkort för exakt ETT år sedan, woooooooooopoop! :D

Kommentarer
Postat av: Din master över svalar

Du är officiellt förlåten <3 Min bebo

2011-04-21 @ 01:14:17
Postat av: Anonym

3. mari tog sitt körkort!!!!

2011-04-21 @ 01:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0