Because the camera's don't see beyond the walls of the smiles


>>T.i. ft. Christina Aguilera - Castle Walls,

Hörde denna låten under roadtripen i helgen och jag var bara tvungen att ladda ned den nu i efterhand. Riktigt bra och skön är den.

För övrigt har jag haft en helt gemytlig helg. Åkte ju som sagt upp till Linköping över helgen med ett skönt gäng och det blev lite drickande, O'Learys, bowling och så. Och på söndagen trallade jag och min älsklingsplutt runt på stan. Vi åt på tacobar där enchiladas'en var platta som.. öhm Paris Hiltsons bröst? Eller har hon opererat de kanske? hahaha, äh you get my point. Nachos tallriken som vi beställde vid sidan om var god i alla fall men det var inte valuta för pengarna om vi säger så - just sayin'. Och efter maten släpade jag lille Liam in i Gina Tricot och BikBok där jag fyndade lite granna hihi, supernöjd_tjej_91. :D Men fan alltså, jag måste sluta shoppa - det börja gå överstyr. Jag har massa plagg hemma som ligger i påsar med prislapparna på och bara degar. Jag har aldrig tid för att använda de ens... sad.

Annars kom hem från jobbet för en stund sedan. Jag har hunnit duscha och borstat tänderna och här sitter jag nu och är hungrig som satan. Men jag vill inte äta nu för det är så sent.... Bläää. Och på tal om tråkigheter så kliar min tatuering som in i helvete nu. Härlgit att det läker och så, men guuuuud jag vet inte hur länge till jag kan hålla mina fingrar från att klia på armen huhu. Blev slappad på handen tidigare idag av Mari för att jag var och pillade på tattoon hahaha - jäkla mamma är hon - en söt en dock HÄÄHÄÄ!

Kommentarer
Postat av: mari

nästa gång slappar jag dig på rumpan och huvudet XD

2011-04-07 @ 13:02:40
URL: http://tashti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0