You got me

Sitter hära med en obehaglig känsla. Ni vet den där känslan när man lyckats bita sönder en bit frän tanden? hahaha. Yepp, jag lyckades bita rejält i min tungpiercing innan när jag åt gratis pommes på BK (tack Zenny min lilla ängel for the free food!). Soo, det blir bara till att ringa Folktandvården imorgon när de öppnar och hoppas på att få en tid.  Jag kommer fan bli galen om jag måste gå runt med en söndrig tand. Kan nämligen inte sluta tänka på det, och det leder till att jag måste pilla på det söndriga med tungan - konstant. Sen är det lite sådär vasst också. Myssss. Men åh, jag pallar inte att tändläkarn kommer go all: "I told you so, metall i munnen är inte bra blablala..". Ja, de har predikat för mig ett X-antal gånger tidigare om hur farligt det är med piercing . Lol? Men de har visst rätt ändå HAHA..

Lämnade för övrigt in CV till Tidsam innan tillsammans med JungPung. Vi bemöttes av en trevlig man, och han sa att de skulle plocka in lite extrahjälp snart. Hoppashoppashoppas!
I need money, and money need me hähähä. ;)

Fick även hem mina grejer från H&M idag; en khakigrön jacka & en snygg turkos ring. Jag är så nöjd. Just sayin'. Nu ska jag leta efter något att kolla på. Vafan - kan inte alla serier bara komma tillbaka NUNUNUNUUUU?


> Conor Maynard ft. Lily Violet Springall - Yesterday (cover)

Kommentarer
Postat av: Jessica

sv; Okej! Kul att ha dig tillbaka :)



jo det flyter på som det ska just nu! själv? :)

2010-09-14 @ 06:55:54
URL: http://byjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0