The truth is - you're the best thing that has happened to me.


Playing right now; Hello Hollywood - Now I wonder

Crazy Monday. Jag la alarm och vaknade vid 11 någongång för att jag trodde mitt möte med Arbetsförmedlingen skulle äga rum vid 12. Men jag dubbelkollade på min kallelse-lapp, och det var visst kl. 13.00. Så jag dödade lite tid med att glo på CSI. Sen åkte jag iväg till Arbetsförmedlingen och ni tror inte att de skrivit fel datum på min kallelse eller? Lätt hänt I guess. Men ändå liksom.. som om jag inte har något bättre för mig än att åka fram och tillbaka till stan? bara för att jag är arbetsslös eller? Jag hade ju gott kunnat få någon timmes sömn till hähähä..

Sen vill jag give a little shout out till alla noob bilister som inte använder blinkersen och lätt genom denna vårdslöshet orsakar förvirring som kan leda till en mindre trevlig olycka för båda parter;
They are there for a god damn reason
. Suck.

Nu är jag trött. Har åkt runt hela stan och uträttat ärenden hela förmiddagen. Så ah, nu ska jag chilla biffen med mina kära tv-serier. Desperate Housewives is back, woopwoop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0