Make your own way


Fyfan, I need a job. Känns så sjukt rastlöst och bara... liksom inte har något och göra? Inge kul och bara dega dagarna ut längre.. I need something new. Aja, få se vad ödet har i beredskap för mig.

Kom i alla fall hem från Maritashti för en stund sen. Har bara degat hemma hos henne med Anna och Linda idag. Vi har bara tittat på Maris kissimurra och sippat på te. Sen så lagade Mari mat till mig och Jungpung också faktiskt. Det blidde omelett m. toast & majs - mumsfillibabba. Detta borde ske oftare Mari? hähähä ;)

Aye, vad ska lilla jag hitta på nu då? Har ett avsnitt av Two and a half men kvar, men jag vettefan om jag orkar det haha. Ska nog sitta och pilla lite på bloggen eller i näsan till jag kommer på något roligare och göra. För och pilla i näsan är ju riktigt kul. HAHAHA, kan inte fatta att jag är 19 år ibland. Min humor alltso, det är inte och leka med.

Kommentarer
Postat av: mari

jag bara ge och ge vad få jag tillbaka? NADA än så länge. jag vill ha en 5 rätters mål imon okej? :)

2010-09-22 @ 00:05:12
URL: http://tashti.blogg.se/
Postat av: AnnaQ. Jung

Jaaag hånar inte alls jag tycker du var söööt (A) HEla duuu försvann in i skon liksom :O



Hmmm MAris maat ... vi dra dit varje dag ?

2010-09-22 @ 00:16:01
URL: http://bazzinga.blogg.se/
Postat av: Jennica

haha du kan ta över Maris jobb på Donken eller Jainies på BK ? hahah XD



sv: jag pluggar international relations. vi har ett par föreläsningar men vi pluggar mycket hemma och så. sen när jag får dagar över åker jag hem och jobbar för jag needar cash ;p haha

2010-09-22 @ 03:30:05
URL: http://fivetwozero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0