I'm only me when I'm with you.


I just woke up. Jag hade en knasig dröm inatt också; typ att jag var gravid, fick en son, hade inte bra hand om mitt barn (tappade honom i marken hela tiden), sen tappade jag bort barnet också. Äh jag vettefan, it was all weird haha. Tisdag idag, vädret sucks like always. Tack gode gud att lite serier kom ut idag, så jag har något att fördriva tiden med. Men det är myssss och bara ligga i sängen och glo på serier och mumsa på något gott

Aye nu blidde jag hungrig - ska tralla iväg och fixa lite frukost nu. Sedan blir det att nöta nya avsnitt av Gossip Girl, How I met Your Mother, Two And A Half Men & 90210. Have I mentioned before that I am a sucker for american tv-shows?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0