I think about more than I forget. But I don't go around fire expecting not to sweat.


Yahopp, dä befinner jag mig hära igen - framför datorn, liggandes i min säng med tangentbordet på magen. Det är fan gött alltso. Men nej, jag har inte bara legat här hemma hela kvällen. Jag tog mig faktiskt ut. Jag gick heeeeeela vägen hem till Zenny (nu fick jag det och låta som om hon bor väldigt långt bort, men så är inte fallet - hon bor bara 8 minuter bort typ haha). Så det blidde lite chill dära med de andra flickorna. Vi åkte bl.a. till City Gross och köpte lite fettigheter. Jag och Linda delade på en Budapest. Måste säga att jag blev en gnutta besviken, den var fan inte så goe (kändes... gammal?) och så var det snålt med mandariner också. VEM FAN GÖR SÅ?? Aja..

Efter vårt lilla avskedsbesök hos Zenny, så åkte jag, JungPung och Mari vidare till Donkan för lite mer fettigheter. Can you ever get enough liksom? Och på tal om Donkan, så måste jag berätta att vi stötte på monstret från Wrong Turn. Dra mig baklänges haha.

Och imorgon åker Zenny hem till Stockholm, hope to see you soon missy. Och du, skulle du någonsin behöva hjälp med sånna dära små-jobb-pillepill-grejer så finns jag alltid här Zenny så du vet det. HAHA!

Ska ut en vända i kylan med Yeppo nu - vi håller tummarna på att ingen kommer och mördar mig för att jag brukar gå med båda hörlurarna i öronen på max volym. Det innebär alltså att jag lever i min egna lilla bubbla och märker inte alls av omvärlden. Det är gött.

Notice to myself; Sluta skriv fan i vartenda inlägg....

Kommentarer
Postat av: mari

HAHAHAH just det ja!! Jag va känslig för beröring så va det ja :D

2010-09-23 @ 13:52:12
URL: http://tashti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0