I still know, you don't get something for nothing.


Playing right now; Joshua Radin - They Bring Me To You (Acoustic Version)

Jag ska egentligen inte upp förräns om en timme. Men ja, nu vaknade jag av mig själv för en liten stund sen - och jag kan icke somna om. What to do. Kan la uggla lite vid datorn innan det blir dags för att åka till Sävsjö för lite jobb i restaurangen. Slutar 22.30 idag, såvida inte någon numbnut bestämmer sig för att sitta och hänga där i restaurangen hela kvällen/natten ( IT HAPPENS! -.-).

Something to look forward to
; Liamo ska komma ned till bonnehålan senare för att hålla mig sällskap. :')♥

Nu ska jag käka frulle och ladda ned lite nya avsnitt från diverse serier som kommit ut, bl.a. JERSEY SHORE. Efterlängtat. Kände faktiskt lite abstinens redan förra veckan då inget nytt avsnitt kom ut, hahaha.

Kommentarer
Postat av: Emanuel - Pengar och Prylar

Tävlingen är nu avslutad. Kolla in och se om du har vunnit ;)



http://merdeg.blogg.se/2010/september/tavling-vinnaren.html

2010-09-25 @ 15:48:40
URL: http://merdeg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0