Getting lost in a dream


Nu har jag också vart och röstat! Sverigedemokraterna FFS. Hahaha, kiddin' - jag röstade faktiskt på socialdemokraterna för att.. ah hon dära Mona Sahlin verkar bad-ass om man jämför med alla de andra. HAHA. Tror jag är på flum-mode..

Sitter och väntar på att min Liamplutt ska komma ut från duschen så att jag kan rasta kobran. Andra signalen har gått nu. Är förövrigt galet sugen på Chili Cheese Tops från Donkan och Ice Tea Peach - just sayin'. Och på tal om ingenting så hade Yeppo diarré igår. He took a messy dump twice in my sisters room. Fyfaaaan, det var ingen vacker syn ska ni veta. Lukten ska jag inte gå in på heller. Jag förstår dock inte varför han valde att rännskita i precis hennes rum båda gångerna? hahaha..

VILL ÄVEN GE ETT STORT GRATTIS TILL MIN LENG LUI WINDY SOM FYLLER ÅR IDAG :D<3

Aye, nu har jag nog fan inget mer vettigt att skriva. Jag skall återgå till mitt degande och se om jag hittar någon B-skräckfilm att glo på ikväll med bästaste. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0