Because it ain't even cool for you to sound cocky anymore


Playing right
now; Conditions - Illuminati

Någon som köpt den Earl Grey Tea Collection med fyra olika sorter i? Isåfall skulle jag råda Er från att inte pröva den svarta som det bara står "Earl Grey" på. Satan va illa, det smakade fan varm tvål. Just a heads up.

Jag vaknade annars vid 11-tiden idag med världens mysigaste nackspärr. Yepp, jag somnade framför tv:n igår natt igen i en osmdig position - tre dagar i sträck nu. Jag kan. Till skillnad från andra morgonar har jag vart rätt duktig idag. Jag vaknade och trallade till köket och lagade mat till mig själv, sedan städades hela hemmet samt dammsögs (någon mer än jag som hatar lukten som utsöndras från dammsugaren? Blir illamående på riktigt). Sen har jag ringt några viktiga hemliga samtal - jag håller tummarna och hoppas på att inte Gud hatar mig alltför mycket and give me some slack for fucking sakes. Ingenting är lätt nuförtiden.

Like the woman on the phone asked me: "har du lärt dig av ditt misstag denna gången nu?'"
- JAAAAAAAAAA! *skäms*

Nu ska jag kika på nya Cougar Town avsnittet medans jag inväntar ett samtal..

Kommentarer
Postat av: Emanuel - Pengar och Prylar

Härligt ;)

2010-09-23 @ 19:05:16
URL: http://merdeg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0