Are you alone or just lost?


Rainy tuesday. Jag sitter för tillfället och sippar på en cola som min kära lillebror sprang och köpte i kiosken nyss. Min egna lilla slav hihi. Jag vaknade runt 11.30-tiden och har bara degat i sängen framför lite serier och FB. Lyckades även fixa en tandläkartid redan på måndag. Den enda anledningen till att jag fick en sådan tidig tid är antagligen för att jag överdrev en jäkla massa i telefonen om hur illa det var HAHA. You gotta do what you gotta do - annars hade de gett mig en tid efter jul - och det innebär att jag måste betala. Det gäller och tänka smart ibland hähähää.

Aye, nu ska jag (i brist på annat och göra) ta och rensa min garderob. Yepp, jag gillar att städa och grejer när jag är rastlös. :)

Kommentarer
Postat av: AnnaQ. Jung

Duuuude, kom hit och rensa här med då ? (A)

2010-09-14 @ 19:01:00
Postat av: Jockää

den syger anyyyyys...haha inte konstigt att du aldrig uppdaterade ! XD

2010-09-14 @ 23:42:24
URL: http://jockesmiile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0