And that crooked smile of yours - It knocks me off my feet

Det finns fan inget värre än att bli väckt av mobilen som ringer när man sover supergott. Aja, lika bra och stiga upp nu iallafall. Idag ska det nämligen lämnas in CV's. Yepp, Malin ska ta tag i sitt lilla liv för en gångs skull och inte bara chilla biffen all the time. Har varit arbetssökande sedan... studenten (-10)? Hmm, kan man kalla sig för arbetssökande när man inte har lämnat in ett enda CV/sökt jobb? HAHA If it counts så har jag skrivit in mig hos arbetsförmedlingen i alla fall. (a)

Nu ska jag tralla iväg och käka frulle som pappa kom hem med nyss - PIZZA! Jaopp, det är jag som är hälsosam jaa.. Junk-food in my heart ;)


lovelovelove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0