You know my name - not my story.


Playing right now; Mayday Parade - If you can't live without me, why aren't you dead yet?
-
Fin nostalgisk musik är ändå den bästa ♥

Jag är trött, riktigt trött. Jag somnade runt 2-tiden inatt och sedan vaknade jag vid 04:ish. Såg att tv:n var på så jag stängde av den och försökte somna om, men då började jag tänka på alla skräckfilmer som jag sett nyligen - svettades och ville skita på mig och vipps så var tv:n på igen hahaha. Tror jag lyckades somnade någongång vid 5-6. Och vid 10 var jag tvungen att gå upp igen för att skjutsa min lilla mormor till Vårdcentralen. Somna om right now is not an option unfortunately. I just can't.

Så nu sitter jag här och beundrar pissvädret. Kan det bli mer deprimerande med all denna regn och blåst? No, I do not think so. Men men.. nu ska jag faktiskt lyfta på mitt arsle och ta och ringa några samtal angående jobb och allt vad vuxenlivet innebär. Woopwoop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0