Where words fail, music speaks.


10 months

Idag är en fin dag, riktigt jävla fin. Inte ens den äckliga kylan och snön som kommer då och då kan irritera mig. För jag har fått ett J O B B!! Halle-fucking-lujah! Och jag får dessutom jobba tillsammans med min lilla ponnyplutt Muriii, kan det bli bättre eller? NEEJ. :D Något jag mindre är glad över är arbetsskorna, fyfan va fula de är hahaha. Hmm, jag kanske kan ljuga och säga att de skadar mina fötter, både fysiskt och psykiskt?! Så att jag kan få byta till mina converse som är himmelsk för fötterna hähäh..

Nu ska jag vräka i mig godis och glo på tv medans jag inväntar klockan så att jag kan hämta upp Liamplutt som är på väg hit med tåget! Livet leker.

Kommentarer
Postat av: Jockää

GRATTIS MAAaschlin ! jag vet jag är äcklig HEHHE

2010-10-21 @ 22:56:53
URL: http://jockesmiile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0