The talk of the town


Playing now: Bruno Mars - Talking to the moon

Shit, gårdagen var f-ing awesome. Började med ett jobbpass från 14.00-19.30 i Forsheda med Mari, och det var helt okej faktiskt - om man bortser från gummilukten som var oerhört huvuvärks-framkallande... Man får la bli van. Efter jobbet var det straight back to Mari's place som gällde, vi fixade oss i all hast och åkte vidare hem till Linda för att fira hennes födelsedag! Det bjöds på goe mat och drinkar, sedan trallade vi vidare till Harry's för att skaka rumpa. Måste faktiskt erkänna att det var kul där för en gångs skull. Hiphop, r&b och soul kväll tror jag det sades? Ahh, musiken var bättre än normalt iallafall haha. Jag må vara one pair of hjärt-strumpbyxor (mitt ANDRA par hjärtstrumpbyxor som jag haft på mig en gång huhuhuhu, fan att de ska vara så lätta att ta sönder...) short och skadad på min lilla mitten-tå, men det var det värt - cuz I had a blaaaaaaaaaaaaast. :DD

Nu ska jag byta om och grejer, sedan ska jag hämta min handsome man uppe vid stationen. Blir en myshelg

GRATTIS IGEN TILL MIN LINDA "PISSENISSEN" MATI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0