The story of the impossible



Jag var hos tandläkaren idag för en kontroll. And guess what? Jag fick fan beröm för att jag borsta fint!! Ja, jag blidde asnöjd hähähä. Fick faktiskt träffa en ny trevlig tandläkare, och under mitt lilla besök så pratade vi om allt mellan himmel och jord HAHA. Jag fick till exempel veta att te är bra för tänderna, för det innehåller fluor. Holy macarony tänkte jag, fan va bra för jag dricker väldigt mycket te om dagarna ju. Men glädjen krossades i samma sekund när hon frågade mig om jag la socker i mitt te. :((

NU; Rensa alla mina bilder genom tiderna, kanske lägger upp några roliga här med? Men vi få se, beror på om jag är på snäll-mode. ;)

Kommentarer
Postat av: mari

haha vi fick använda deras gafflar där usch

2010-10-20 @ 11:28:31
URL: http://tashti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0