Searching every little thing to find a way


Playing right now; Let's get it - Maps

Satan i gatan vad det snöar här nu då. Lite väl tidigt eller? Svinigt kallt är det dessutom. Woopwoop för tidig vinter.. Hur som haver, jag kom nyligen hem från stan med JungPung, fick med mig hem ett svart nagellack. Sen gjorde vi något väldigt busigt i L**** också hähähä. Vi..... nee det är hemligt. Tror det är bäst om det stannar mellan mig och JP *evil laugh*. Sen så var vi även hos A-tjänst? (dear lord jag minns inte vad stället hette..), det är iallafall en sorts bemanningsföretag. Så få se om det blir något jobb nästa vecka. Hoppashoppashoppas. Att stanna hemma hela dagarna börjar faktiskt ta kål på mig, fysiskt och psykiskt.

Meh lyckat, jag spillde nyss halva tekoppen på mitt nattduksbord. Jag skulle bara vispa runt lite med skeden HAHAHA. I am too cool for myself. xD Aja, ska torka upp slasket och sedan blir det nog att dega lite framför tv:n i väntan på att Jungpungen ska komma över för lite filmmys. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0