I am yours to keep.


Såg precis på Paradise Hotel (missade premiären igår och jag tänker fan inte betala för att kolla på det online? För nu är det tydligen så att man måste köpa något jävla paket från ViasatOndemand för att se på PH online. Lol som fan.), and I gotta say - fan va lama deltagarna är jämfört med förra årets. Ingen snygg kille så långt ögat når och brudarna är väl inte bättre haha. I nuläget verkar det inte så intressant. Aja, jag ska inte vara för snabb att döma, har trots allt bara kollat på ett avsnit hähä.

För övrigt så är jag extremt trött. Har vart tvungen att vakna tiiiiidigt de senaste dagarna. Ärenden hit och ärenden dit. Malin måste fixa allt tydligen. Ingen lugn och ro här inte. Men imorgon - då jävlar ska det sovas ut. Den som ringer och stör får fan spö, no kiddin' *serious face*.

NU; Film, sakna min pojk och massa te på det.

Kommentarer
Postat av: mari

taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaack blomman :D

2010-10-14 @ 12:20:17
URL: http://tashti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0