Day turns to night, night turns to whatever we want


Playing right now; Death cab for cutie - Transatlanticism

Jag fick leka lite med JungPungs nya Iphone 4 tidigare idag. Det var då jag upptäckte min nya kärlek - Ninja Fruits. Jag har legat i sängen och spelat ett fint tag nu (lånade Helens Ipod Touch som också har det spelet visade det sig hähähä) med en film rullandes i bakgrunden. I can't get enough hahaha.

För övrigt har det varit en rätt givande dag. Jag vaknade vid 09.30 imorse, fixade mig och åkte iväg på ett möte med ETU (jobbcoaching). En riktigt goe jobbcoach fick jag, så detta känns bra måste jag säga. Efter mötet blev det bara att dega i sängen, för somna om gick absolut inte. Har även hunnit med en sväng på stan med JungPungen, det inhandlades en khakigrön transparent skjorta (FINALLY - har varit på jakt efter den i flera veckor nu) och en cool Rolling Stones-tisha. Shopping is good for your soul - but terribly bad for your wallet (speciellt när man är arbetsslös haha..). Och kvällen spenderades hemma hos min kära mormor som fyller år idag. ♥♥

There you go people - livet som en arbetslös 19-åring är ju så intressant vavava. Tror fan jag saknar skolan lite alltså. Eller ah, jag saknar att ha något att vakna upp till? Menmen, I'm still young - vi får se va ödet har för planer för lilla mig. ;)

Nu ska jag återvända till filmen *host* spelandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0