Cause what you don't understand Is I'd catch a grenade for ya


Playing right now; Bruno Mars - Grenade

Jag har haft en sån jävla huvudvärk sedan jag vaknade. Tog en ipren (slut på alvedon hemma) för 4 timmar sen, och nu äntligen har värken släppt. Bad shit. Jag ska nog pröva på Treo som JungPung talar så varmt om nästa gång jag mår dåligt hahaha.

På tal om ingenting så fick jag ett väldigt lustigt samtal från min far imorse vid 12-tiden. Jag var ganska nyvaken och fattade ingenting till en början, han liksom viskade och hade grejer för sig. Blev fan rädd, men det visade sig sedan bara vara ett sånt där ring-tillbaka-om-en-stund-och-säg-att-något-har-hänt-för-jag-vill-hem-snarast-samtal. Han var visst ute med sina kompisar och plockade svamp. Hur gay är inte det? Fyra asiatiska män ute i skogen i Bor och plockar svamp. HAHAHAH.

Nu blir det film och kopiösa mängder te på det.

Kommentarer
Postat av: AnnaQ. Jung

Hahaha Treo for liiiife dude ! :D

2010-10-10 @ 15:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0