With you right here, I'm a rocketeer


>> Far East Movement ft. Ryan Tedder -  Rocketeer

Hära sitter jag med nymålade naglar och dunkar lite musik. Dunkar ganska högt med meningen för att jävlas med mina nyinflyttade grannar som har renoverat väldigt högljutt den senaste månaden (?!).

Idag måste jag säga har vart den värsta dagen n å g o n s i n sen jag började jag hos Stena. Fyfan va trött jag har varit hela dagen. Vanligtvis bruka det vara lite segt och starta sådär 07 på morgonen, men det brukar liksom arta sig allt eftersom tiden går - but not today. Jag har fasen gått in i ett tiotal pallar. och jag lyckades även hugga mig själv i låret med kartongkniven, det sved tills om satan men tack gode gud för mina 3 lager av tjockbyxor hahaha.

Dagens fynd på jobbet: Två ljusstakar och en söt cylinder-lampa.

Nu ska jag tralla iväg och fixa lite mackor till jobbet imorgon, sedan blir det att fortsätta med mitt degande i sängen framför CSI NY. Lär nog somna rätt hårt känner jag, men vi får se. Once a night-owl (hur fan ska man säga nattuggla på engelska dä? Ähh jag kör cool-style och översätter rakt av hähä) always a night-owl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0