Where we go, we don't need roads.


Fan att det ska vara så varmt och bekvämt under täcket. Jag känner att detta kommer vara en sån härlig slapp söndag som kommer spenderas liggandes i sängen all day loooooooooong. Och jag kommer inte få ångest heller för jag har en tuff jobbvecka framför mig, jag förtjänar fan all slapptid jag kan få. Believe it. Oooooh lalalaaa, jag kom på att det är jag som kör till jobbet denna vecka också (samåker med en tjej) = jag som får lasta bilen med massa grejer hem varje dag hähähä.

Jag sitter för tillfället och lyssnar på Far East Movements album "Free Wired" som jag fick ner nyss. Låter lovande hittills (är på första låten HAHAHAH). Och på tal om ingenting så är jag är sugen på Lipton Green Tea Lemon med honung i, fick smaka på det hemma hos JungPung igår. Fyfaaaaaaan va gott! Vi har téet hemma - men ingen honung. Aja, får la pallra mig ur sängen och handla.... sen. ;D

Btw JungPung - jag har 455 poäng på Ninja Fruits! Jag slog dig va?!?!?!?! :DD

Nu ska jag förgylla min söndag ännu mer och nätshoppa lite. Woopwoop på det.

Kommentarer
Postat av: AnnaQ. Jung

I told you so, man bli helt besatt!



FÖrlåt MAlin, men jag har ..... 456 Mohahahahha !!! HAde du bara skärt en till frukt (A)

2010-11-21 @ 20:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0