Walk with the knowledge that you're never alone


Playing right now; One Republic - Secrets

Oh lovely monday. Vaknade tidigt imoese och körde min Liamplutt till stationen. Sadsad.. På vägen hem bestämde sig bilen för att lägga av. Eller ah, det blinkade rött i displayen och så stod det "Stop engine immediately". Sket nästan på mig. Så jag stannade vid väggrenen ganska nära mitt område. Sen hade jag ingen mobil på mig heller så jag fick stanna en cyklist och fråga efter mobil så jag kunde ringa till min far (och mor som väntade på skjuts av mig till jobbet). En trevlig man jag stötte på, väldigt hjälpsam och så, inte ofta det eller. Och ni tror inte att bilen funkade efter att jag lagt på i telefonen? Haha, ahh det funkade en bit iallafall, sen var jag tvungen att stanna bilen igen.... Så satt jag där i en kvart med varningsblinkersen på i väntan på min far. Kuligt att alla som åker/går förbi ska glo ihjäl sig också. Och under tiden jag väntade försökte jag starta bilen, om och om igen - men det vägrade funka. Och så kommer pappa äntligen fram, sätter sig i bilen, vrider om nyckeln och vrooooom - det funkar. I think mercan hates me. :(

Annars så vaknade jag för någon timme sen. Och hittills har jag hunnit med att äta frukost, duscha, fixat mig och även tittat på det nya avsnittet av Desperate Housewives. Nu ska jag bränna en skiva till bilen, sedan blire att uträtta lite ärenden på stan. Ber även till gud att bilen inte lägger av igen, typ mitt i en ronell eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0