The only hope for me is you


Här ligger jag i sängen under mitt varma täcke med en kopp av min nyfunna kärlek (se bild). Jag har lagat mat, gjort mackor och förberett allt inför morgondagen. Även mina arbetskläder ligger framme i ordning hahaha, det ska vara smidigt när man stiger upp med tuppen. Idag glömde jag dock att ta av mitt sovlinne (det åkte upp över magen hela jävla tiden, blev galet irriterad) samt sätta på mig en bh. Som det kan gå ibland, måste dock säga att det var rätt... ehm.. comfortable ändå haha.

>> Jason Walker - Cry

För övrigt har det vart en rätt nice arbetsdag. Fick hem lite grejer like always. Jag måste ju följa jobbets motto: "Man får aldrig gå hem tomhänt". Något som var mindre nice var väl att vår satans bil broke down - again. Jag var på väg till stan under lunchen för lite ärenden, och det är la klart att det ska böja blinka rött och varna en massa på displayen. Men jag lyckades ta mig tillbaks till jobbet in one piece iallafall, och turligt nog ligger Mercedes Benz verkstaden bara på andra sidan vägen där jag jobbar. Så det blev en tripp dit, service-kvinnan var fan en riktig menskärring. Hatar sånt. Är man inte trevlig så ska man fan inte jobba där framme vid service-disken. Kändes som om hon blev sur för att jag kom med massa klagomål, men vafan - rätt ska vara rätt. Aja, hoppas bilen fixas snart, den behövs så att säga. Jag tänker inte ta mig runt till fots i den här istiden för sjutton gubbar.

Nu räcker det med bloggandet för idag. Jag har ett nytt 90210-avsnitt som ropar på mig. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0