-


Och då var helgen slut - and that means back to work för min del. Jag kom hem från jobbet för ca en timme sen, och för tillfället ligger jag i min säng med tangentbordet på min mage och avlider lite smått av trötthet. Jag känner starkt för att sova, men det ska jag icke göra - för då lär jag nog aldrig vakna upp igen haha. För övrigt så har jobbet vart kuligt, tiden går jämt så jävla fort där och alla är så roliga - wunderbart! Sen så lyckades även jag och min partner in crime Sofie ta hem några lampor idag. Jag är såååå nöjd. Jag har bara jobbat i en vecka (är inne på min andra nu) och jag har lyckats hook up med grejer åt de flesta av mina nära och kära faktiskt. Haha, känner mig så busig ibland hähähä. Få dock se hur det blir på shopping-fronten i lagret de kommande dagarna, jag fick höra att cheferna ska komma på besök - hmpf..

Nej, nu ska jag ta och byta om - att sitta hemma i värmen i hundra lager plagg är inte trevligt någonstans. Känner mig kokhet, som om jag har feber. HAHA, I think it's a sign

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0