To me you are perfect.


Duschat - checked
Fixat frulle och lunch till morgondagens jobb - checked

Jag har inte fått en enda vilostund sen jag slutade jobbet förräns nu. Det blidde lite ärenden i stan följt av en runda i alla matbutiker i Värnamo med min mor. Det sistnämnda är inte nådigt när man har jobbat 8 timmar och inte fått så mycket sömn. Men det känns ändå bra på ett sätt, att jag åtminstone gör nägot. Så det är en skön trötthet jag känner just nu. Tänkte ni ville veta.

Dock skulle jag inte tacka nej till en dag hemma bara i sängen framför datorn och glo på serier, hähähä.. För övrigt så har det vart en rätt givande dag, jobbet var skojsigt - idag frös jag inte tossen av mig. Dagens klädesel; två par långkalsonger, ett par arbetsbyxor som gör att jag ser mer dvärg:ish ut än vad jag är, ett linne, två tjocktröjor och en hoodie på det. Det gäller och vara förberedd. Men shit pommes va jag tog i de sista timmarna alltså, det vankas träninsvärk, ajajaj..  But I gotta say, fan va glad jag är över att nattskiftet sket sig hos Trellerbog - för Stena är såååå mycket roligare, det geeeeer mer om vi säger sä, HAHAHHA. ;)

NU ska det degas för fullt, jag har laddat med te, chips och klementiner. One Tree Hill next. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0