Sharing pillows and cold feet


A rocket to the moon
- The rainy days sessions


Jag bad min kära lillebror om han inte kunde hämta bomull till mig innan så att jag kunde ta bort mitt nagellack. Han kom tillbaka med två styckna och sa:
"Här har du en extra till nästa gång så slipper jag gå hela tiden."

HAHAHA, gulleplutt.

För övrigt ligger jag i min säng halvt avliden, like usual nuförtiden haha. Jag känner fortfarande av huvudvärken som har plågat mig sedan i förmidags typ. Det är kalas. Annars har det vart en helt okej arbetsdag, tiden gick ganska fort. Och rasterna blir banne mig längre och längre dag för dag. Så går det när alla tjötar som höns - men det är skojsigt haha. Sen så har jag fyndat en hel del idag - dock inte till mig själv.. Mer folk har fått nys om vad jag sysslar med - beställningarna bara rullar in från alla hörn hahaha.. Men ah, det är lite blandade känslor på denna front. Det börjar kännas lite dumt och konka hem massa grejer hela tiden.

Nu blir det the Middle och Cougar Town och massa te på det.


Kommentarer
Postat av: AnnaQ. Jung

Önsa at jag hade en lillebror så jag kan använda honom som sak hämtare (A) FÅ jag låna Daniel ?

HÄÄHÄÄÄ Im Baaaack ;D

2010-11-29 @ 16:13:10
URL: http://bazzinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0