Maybe we were one of the lucky ones


Fy satan i helvete va trött jag är. Full rulle all day long; jobb, bus, besök hos mormor & morfar, städat mitt rum m.m. Men jag kan ändå inte sova nu, det är för tidigt. Eller så är det bara så att jag är en sån sucker för tv-shows och känner att jag hellre offrar min sömn och hälsa för att ta igen lite nya serier-avsnitt istället. Hähähähääää.

För övrigt så är mina kära naglar helt trasiga efter jobbet buhu. Men det är nog det värt, för mitt jobb är fan nice alltså. Sköna arbetskamrater (and free cool stuff) gör susen. Och ah, idag blidde jag en hylla och ett skoställ rikare, woopwoop. :D

Fredag imorgon - hääääääääääääääääärligt.

Kommentarer
Postat av: mari

jo det gör du!!! du ha inte sett min blivande man (HEHE) än så du måste komma tillbaka fattar du väl xD



hur går det med julgranen may!!! xD

2010-11-11 @ 23:38:53
URL: http://tashti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0