Live and learn.


Oh fy fö fan (som min chef brukar uttrycka sig haha) va kallt det är ute. Slutade jobbet vid 16 och kom ut till en bil täckt av is och snö, wiiiee. Jag skrapade lite lätt (eller ah, tillräckligt för att jag ska kunna se fram och bak HAHA..) men blev snabbt tillsagd när jag skulle precis sätta mig i bilen av en ny snubbe (han tror han är så jävla cool, stör mig på honom) som kommit in på jobbet. Han sa att man får böta om inte ALLT är fritt från snö och is. Mind your own buiness liksom haha. Men ah, kände mig dum av någon anledning så jag gick ut och finslipade på min borstning/isskrapande på bilen. Kylan var inte nådig.

Efter jobbet blev det en liten tripp till stan, hade lite saker att köpa och fixa. Jag vet inte om det är vinterdäcken på vår bil eller om det bara helt enkelt är snorhalt ute? Men jag slirade omkring som en jävla idiot, och jag körde way below hastighetsgränsen. Men neeeej, inte hjälpte det - rumpan på bilen lever sitt eget liv typ (vår bil är bakhjulsdriven).

Fick för övrigt min lönespecifikation för denna månaden. Jag är inte glad. Jävla skatt.

Aye, nu blire en dusch - resten av kvällen har jag planerat att bara ligga i sängen som en potatis och chilla. Just sharin'. Fan va jag hatar detta - att vara helt K.O. när man kommer hem från jobbet och sedan inte har ett enda ork kvar i kroppen att göra något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0