Land of make believe


Playing right now: Chris Daughtry - Home

Jag vaknade vid 9 - fick en himlans massa sms från alla hörn. Lite svårt och sova då. Men ah, kanske nattskift nästa vecka då? Jag vet inte riktigt vad jag vill i nuläget.. För övrigt så ligger jag i sängen, Daniel yrar omkring i köket och fixar frukost till mig (frivilligt hähähä). Hoppas Vampire Diaries blir klar snart så jag kan glo på det. Sista jobbdagen för denna veckan idag då, 14.00-19.30 Inte alltför illa, jämfört med när jag brukar sluta. Och när jag kommer hem ikväll sägs det visst befinna sig en Liamplutt hemma hos mig, och som ha fixat mat. Spännande! :D♥

Men shit pommes, fan va illa det var mot slutet på jobbet igår. Att leka med klockan är inte bra uppäckte jag. Vid ca 19.50 bestämde jag mig för att sluta kolla på klockan hela tiden... sen gick det ett bra tag (kändes det som iallafall..). Och jag tänkte: "shit, klockan måste vara nära 21.00 nu, snart rast wiiee".. Men fyfan, klockan var inte mer än 20.24. Vet ni hur hemskt det kändes eller???? haha. FML-moment for real.

Aye, nu ska jag avsluta detta inlägg och avnjuta min frulle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0