I don't hate people, I just feel better when they aren't around.


Och då var helgen över. Har haft en helt awesome weekend with my man.

Kort sammanfattat: I fredags hade Liam lagat mat till mig efter jobbet - spenatsoppa! Muummmaa. ♥ Sen i lördags blidde det att åka till Jönköping; A6 & Ikea och bio på det. Saw 3D var inte så awesome som jag trodde att den skulle vara. And on top of that så hade jag bokat fel biobiljetter, vi hade visst två säten i Växjö hähähä. Och igår blidde det lite Jönkping igen, letad efter mina älskade blåa kilklackar från Scorett meeeeeeeen det fanns inga i storlek 37 kvar. Just my luck huuh. But no worries - bad Liamo kolla i stan åt mig för han befinner sig ändå i Jkpg. Hoppashoppashoppas de finns. :D Firade även min far igår, vi hade köpt en chokladtårta som vi festade loss på. Och i födelsedagspresent av mig och Liam fick han ett par Superman-kallingar, strumpor och en tisha. Han blev helt eld och lågor över kallingarna, I think hahaha. De var faktiskt fräna. :D

Inge jobb denna vecka så nu har jag en massa free time. What should I do? Vaknade nyss och ser ut som ett troll. Ska nog hoppa in i duschen nu, sen måste jag få lite mat i mig. I has a hungryyyyyyyyyyy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0